2014. július 9., szerda

Charentoni naplók

Szóval volt az a négyezer szavas fici. Egy hónapig szenvedtem vele. Utáltam. Diszkréten szerettem. Elfeledkeztem róla, nem akartam publikálni, aztán megütött, hogy de, de ühüm az ám. Megszerkesztettem. Most már csak durván ezerötszáz szavas. És hát minek hívjam. Sade-tribute, Örkény-tribute, Simon Márton-tribute amit akarsz. És DoFP centrikus Erik headcanonok shit. * lassan ingatja a fejét * Kinky mosógépek mellékelve és Pietro az Anti-Love Songot (x) énekli, amennyire ezt lehet viccesen énekelni, mert olyan  májergyerek, hogy megteheti.
A tulajdonképpeni cím Sade márki charentoni naplóiból összeollózva körülbelül kalaptechnikával.
Kibaszottul lusta vagyok képet készíteni: http://warzones.co.vu/post/83019907060



5-én új rőfös jön Troyes-ból 8-án Lenormand elküldi a 10. bért és egy 200 frankos váltót, amely február 15-ére szól Varennes nevére Mezange úr jön látogatóba és halálhíreket hoz a fiam jön ebédelni
001.
Börtönbe zárják.
002.
(Charles-ra gondol még akkor is és megpróbálja kitalálni, Charles veszi-e a fáradságot, hogy lesiklassa az elméjét a beton-mélybe képes rá egyáltalán hozzá természetesen hozzá, most hogy az ő saját tudata védtelen, nyitott, mint Charles nyaka, amikor az ágyban kinyújtotta Eriknek hogy csókolja végig vagy tépje fel ha úgy esik jól.)
003.
(Milyen vibráló hószín volt Charles nyaka Westchester nyárízű sötétjében, és milyen kéken színlettek a bőre alatt az erek és az erek apró erdőkbe ágaztak el.)
(Milyen vibráló hószín volt Charles nyaka, ahogy Charles Kuba fülledt homokjában hevert és az ádámcsutkája lágy tompaszöge a fájdalom ritmusára bucskázott.)
004.
Végigpásztázza a plafont, megtalálja a kamerákat, egyenként kihívón belebámul a kamerákba és feszesen és a helyzettől telhető legfelsőségesebben vigyorog. Nem fogok maszturbálni, mondja, bárki is figyeli most, úgyhogy ne is reménykedjenek.
005.
Két napig írja ki anélkül, hogy kiverné.

006.
Aztán kihunynak a fények (este van? akkor este van éljen).
007.
Nem leszek így vérszegény?
(Charles biztos tudná, ha itt lenne.)
Még az ételben is alig van vas.
008.
Erik napról napra feszültebben figyel egy percről percre elnémulásig öblösödő-tompuló polifóniára, ami csupa acélcsikorgás és mágneszümmögés és csupa elektromos csipogás, milyen groteszk karikatúrája Westchester éjszakáinak, ahol legfeljebb az eső esett vagy a szél csattogott és a madáretetőt az ablak alatt a tébolyig zörgette. (Charles vedd már le azt a szart aludni akarok.)
009.
Nem fogja kiverni, miközben egy mosógépre gondol
nem nem nem nem
010.
Kiveri, de csak mértékkel gondol mosógépekre.
(Mert a hűtőszekrény még Westchesterből erotikusabbnak bizonyult.)
(Tényleg kezd becsavarodni kurva élet.)
011.
Jesszus ott volt az az alkalom amikor két menet között feküdtek az ágyban és Charles egyszer csak megmozdult mellette és rákúszott és kérte hogy dugja fel neki a pisztoly csövét na az az az az
012.
Talán vérszegény leszek és meghalok.
013.
Havonta kap egy doboz cigit, ami tulajdonképpen rosszabbá teszi a szituációt, mint volt, mert levethetetlen, préselő rutin, hogy neki már a második hét végén nincs egy szál sem és akkor döglésig veri a farkát, és ha már döglésig verte a farkát akkor lefekszik a földre és könnyek között nyüszít a következő adagért.
014.
Két szám New York Times között múlt századi angol regényeket nyű, amikben monoklis és szalonkabátos pasasok szívnak tubákot (lassan beadhatnák a cigim) és a nők puffos ujjú ruhákban parádéznak és mindenki pontosan úgy modoroskodik, mint Charles tette, ha igazán elemében volt.
(Pedig Charles az ágyban fülsiketítően trágár sőt úgy beszél mint egy rossz pornófilmben és valószínűleg ez izgatja fel bár Erik direktben sosem kérdezte meg de nem is számított, mert Eriket is észbontóan felizgatta igen te mocskos kurva állat tedd belém azt az óriási közveszélyes faszod úgy baszdmeg igen bassz még bassz még úgy úgy úgy)
015.
Valószínűleg reggel van.
016.
Olyanokra emlékezteti magát, mint hogy találkozásnál kezet kell fogni, és ha bemegy valahová, akkor a küszöb előtt megtörli a lábát (tényleg, tud még egyáltalán cipőfűzőt kötni?), és lehetőség szerint leveszi a kabátját.
És publikum előtt nem csókolózik férfiakkal. Vagy nem veri a farkát. Talán. Ha lehet.
017.
A börtön a maga módján (éppen valami csak-szín primitív Kandinszkij-festmény módján) legalább olyan civilizálatlan, mint egy lakatlan sziget.
018.
Például mosógépet már biztos nem lenne képes folyékonyan használni.
019.
Erik lassan, reszkető kézzel megfogja a faszát és és és
És szépséges isten Charles kéjesen nyögdécsel és könyörög még még még
020.
igen igen igen igen
021.
és
és
és
és és és és
022.
Erik most megfordítja és végigsimítja a hátán a tomparózsaszín, rendszertelen és eldeformálódott nadrágszíj-nyomokat
023.
hhh hhh hhh
024.
és Erik olyanokat mondogat, hogy igen Charles és mond kúrt így valaha a nevelőapád biztos hogy nem vagy mégis te rohadt ribanc hallottam ám mikor az előbb apu nevét mondtad
025.
aztán benyúl alá a nyakára fonja a kezét és addig fojtogatja amíg Charles elernyed és ő sikítva megy el
026.
Végül sokatmondó némaságban aludni megy, pedig még a fényeket sem oltották le.
027.
N é z z  f e l
És felnéz és mikor először megpillantja az üvegen keresztül a szélesen vigyorgó jóképű tinédzserfiút (tizenhatnál egy perccel sem több, komolyan), és ráadásul az őrei sötétkék egyenruhájában amitől eddig kivétel nélkül a hányinger jött rá de most talán megszereti
szóval akkor biztos benne, hogy azok ott fent megkönyörültek rajta és küldtek valami kis fiúkurvát és a gondolatra libabőr robban a nyaka hátulján és gyorsan lekúszik a karjára és csak azért koncentrál megveszekedetten (és sikertelenül, mi sem egyértelműbb) a fájós hátára, mert megalázó lenne instant erekciót kapni. (Nem mintha már számítana.)
(És csak próbálja kiverni a fejéből, hogy milyen lehet a fiú bőre a ruhák alatt biztos sápadt és hibátlan mint Charlesé csak az övé lehet a hátán is vagy őt is verte az apja kiskorában mint Charlest; és milyen lehet az arca, miközben elélvez, a rózsaszín ajkai enyhe „ohangot formáznak és gyönyörhártyás tekintet vagy felsikolt és szélesre nyílt szájjal liheg, miközben sebesre marja a hátát.)
Aztán minden összeroskad és üvegcsikorgás-zsoltárok és szilánkok tollakként záporoznak és a szilánkok könnyekként záporoznak és a csikorgásuk, mint az apokalipszis trombitája.
028.
Anya ismert egy ilyen csávót.
029.
És, és mikor kinyílik a liftajtó (kitáruló angyalszárnyak), akkor a konyha izzóneonjában, ami a cellája világítását másolja tényleg ott van Charles(?), Charles és tiszta víz és új öltönye van.
030.
Új öltönyt vett miatta?
031.
(Charles egy kurva biológiaprofesszor és semmivel sem üt erősebben, mint amit kinéznél belőle)
(körülbelül a húga erősebben üt nála)
(könyörgöm Charles tényleg a falnak csapódik a saját mozdulatától)
032.
Megint mindent kitöltenek a fémhangok, a homloka mögött, a halántékában pulzálnak és visszakeverednek a vérébe olyan követelőző hirtelenséggel, hogy beleszédül és a szeme előtt szikrák pattognak.
033.
Charles te jársz
Charles te tényleg jársz
034.
Charles használd ez erődet, üvölti fél levegővel mire                                 Nem tudom.
035.
Eltűntek róla a csilingelő-könnyű harmatillatú kölnik, amiket mindig lecsókolt a nyaka oldaláról, és a hajából a gyümölcsös samponaromák, amikről Charles sosem vallotta be, hogy használja őket.
036.
Mikor Charles szeme tágra nyílik, Erik látja, hogy a pupillája szinte teljesen magába nyelte az írisze kékjét.
037.
És akkor a kölyök eltűnik mellőlük és mintha maga a szoba vonaglana össze, esne szét aztán állna újra egybe, ahogy minden edénycsörömpölés, egymásba gabalyodott végtagok és a golyók nyikorgása a fejük mögött, miközben a liftajtóba fúródnak.
038.
(A fia drága mennyire dicséretre éhezve ácsorog a kijáratnál.)
039.
Erik komótosan félrelöki a kölyköt az útjából (mi egyáltalán a neve?), és rendületlenül menetel tovább. Mögötte a Pentagon folyosói önmagukba csavarodnak és az elektromos berendezések megsülnek, minden konstrukció alapjaiban roppan össze, a biztonságiak a falhoz szegezve, egyszerre három ember nyakán teker fulladásig vasrudakat és körülöttük széthajlik a zsibongó civiltömeg, mint a falak, mint a Vörös-tenger, mint talán Erik józanesze (ha ugyan még nem morzsolódott összeszedhetetlenné, amire kevés lehetőség van).
040.
Figyu már fater, ez kurvára nem okés vágod, úgy értem, én mondtam, hogy szívesen kihozok mindenkit egyenként és nem kell vérfürdőt rendezni.
041.
− Nem ölök meg senkit – mondja, és Charlesra kúszik a tekintete; félig még mindig az előtte lévő teret ellenőrzi, de nem kerüli el a figyelmét, ahogy a másik elhúzza a száját és a szemét forgatja,
− Csak essünk túl rajta – dünnyögi, és hunyorogva a karórájára pillant.
(Baszdmeg az pont ugyanaz az óra, amit Westchesterben megszerelt neki.)
042.
A látótere perifériáján megint felbukkan a fia (meg kell kérdeznie a nevét).
043.
− Erik, vedd ezt fel.
− Eltetted a ruháimat Charles – jut eszébe −, ne is próbáld tagadni, én persze nem szóltam semmit, de hol vannak a ruháim.
A kölyök nevetése röfögésre hajaz, és a szájába tömött étel (kínai) felét le sem nyeli, miközben előterjeszti az ötleteit. – Biztos azokkal alszik. – És még hadonászik is a pálcikákkal az ördögfattya. – Ráhúzta egy párnára vagy valami, és azzal. Alszik.
044.
− A trapéznadrág nagyon ronda. Charles.
045.
− Ó ó apu és a pasija a narkós történelemprofesszor veszekednek ó ó de izgalmas. És csak hogy tudd, apu, ki kellett venni a gyerekülést, hogy te beférj és most nem szeretlek.
046.
− Cause I know you could possess my body / I know you could make me scrawl / I know could have me shaking / I know you could have me climbing walls sálálálá
047.
Logan viszonylag hamar leparkol egy benzinkútnál.
(Értsd: Logan viszonylag hamar megunja, hogy a kölyök – aki Pietro és a fia – az ablaküvegen dörömbölve követeli tőle, hogy menjen gyorsabban, így inkább leparkol egy benzinkútnál és rávakkant a kölyökre, aki a fia és Pietro, hogy menjen, fusson egyet.)
048.
Erik arckifejezése, miközben besétál az egyik fülkébe a mosdóban, a törődött és a teljességgel frusztrált között ingadozik.
049.
Charles a legszélső fülkében kokaint szív.
050.
Megnedvesíti az ajkát, Charles bizonytalan csupapupilla szemét fixírozza. – Miattam?
− Hát nem minden kurvára rólad szól. Kurvára nem miattad.
051.
Mikor kint a kölyök meglátja őket, az előzőnél is harsányabban és hamisabban ismét énekelni kezd:
That’s why I don’t wanna love you / Cause I’d know what you’d do to my heart / You’d scorch it just like a hot iron / Leave me burning alone in the dark sálálálá

7 megjegyzés:

Tatsu írta...

Szia te lány!
Na, hát jó régen beszéltünk, volt némi kihagyásom a társasági életből, de mi vár, mikor újra úgy döntök, felnézek a világhálóra? Hát te! Áldom a neved, még mindig imádom a stílusod, kit érdekel, mit taglalsz meddig és amúgy ez nem is lett annyira terjengős, mint szoktad mondani, hogy az vagy. Újítasz, drága? Imádom Eriket, hogy képtelen megjegyezni a saját fiának a nevét, de hát ő már csak ilyen XD Értelmes véleményt alkotni még mindig képtelen vagyok, ellenben jó volt, jól esett és köszönöm! Majd megzaklatlak gmail-en, ha úgy döntök, a világháló újra érdemes rá, hogy felnézzek.

Lara írta...

Szia Tatsu bébi.
Tudod én így sportot űzök abból, hogy észrevétlenül bekerítsek embereket, érted, sötét sikátorokban és blogos felületeken meg a többi.
...újítás? Haha. Miről beszélsz? Haha. Emberek lebuktunk evakuálni. * szar erőltetett humorizálás vége *
Erik egyszerre rém jogos és tragikus, mindenesetre sitcomot kellene írni a családi életéből.
A zaklatást teljes erőmből várom, addig is puszi és köszönöm szépen a kommentet. <3

Menta Szirup írta...

Utállak utállak utállak sírok imádlak falat kaparok mert mert Pi és ez de Erik de komolyan szegény Charles minden annyira nyers könyörgő szörnyű vágy vágy szépség a kegyetlenebbik fajta és a fogyó oxigén fullasztó klausztrofóbikus görcsös függőség
hogy
lehet
ez
ilyen
in character
very Lara
much beauty?

Egek.

Tehát.

A kölyökben annyi elfojtott fájdalom van még Erik távolságból is, egy oda nem figyelő, egy leszarom apa szemszögéből, csinálsz ki ismét, a körülményektől hatványozottan, gratulálok (írsz egy Erik ficet és megölsz Pietróval kérlek) ;___;

Az X-Men írásaid meg ugye ugye. Hö. Kristálytiszták. És éppenséggel durvajók. Szóval. Érted.

Én pedig köszönöm, mert ez ♥

Lara írta...

Erre mit lehet reagálni?
elmondom mit semmit
Úgyhogy most
csak csöndben itt hagyom
és ájtatosan bámulom. Szeretlek tudod te bökött
(csak a szolidaritás kedvéért, szerelmes vagyok abba a hülyegyerekbe ;__;)
kisszívkecske nekedisz ♥, nekem meg nem kellene tán az éjszaka közepén kommentekre válaszolgatni tán. tán.

sliver írta...

Lehet, hogy ez a kedvencem a három közül, pedig azt hiszem, nem is ez a legjobb (ja, és fordított sorrendben olvastam őket, de most már mindegy).
Megvettél a mocskos kis dolgokkal, meg azzal, hogyan esik szét Erik pontról pontra, és Pietro. Jól felvezetted vele a róla szóló részt. Pedig nem akartam vele foglalkozni ennyire, de most már akarok.
Meg a narkós történelemprofesszor. És mit jössz itt a hűtőkkel? Miért teszed ezt velem? XD
Te. Van még ilyen? Figyelni fogom ám a blogodat!

sliver írta...

Haha, nem is olvastam fordított sorrendben, te írtad úgy. A lényegen nem változtat. XD

Lara írta...

Hát nem tudom, melyik a legjobb, de gyermekeim között személy szerint nem teszek különbséget, inkább olyan Erik-stílusban kezelem őket, jobbik esetben sehogy, rosszabbik esetben halál rájuk.
Köszönök szépen mindent : 3 Pietro rulez és smexy hűtők meg minden
Azt hiszem, ünnepélyesen meg lettem fenyegetve.